Ibis Schiphol Amsterdam Airport
1171 PK Badhoevedorp, Schipholweg 181
1171 PK Badhoevedorp, Schipholweg 181
Obiekt Ibis Schiphol Amsterdam Airport oferuje bezpłatny transfer na lotnisko Schiphol i z powrotem. W obiekcie Goście mogą bezpłatnie korzystać z centrum fitness. W godzinach 04:00–12:00 podawane jest obfite śniadanie. Przez całą dobę obiekt zapewnia również śniadanie na wynos. W godzinach 18:00–22:00 serwowana jest kolacja z międzynarodowymi daniami w formie bufetu. Wszystkie pokoje są urządzone w nowoczesnym stylu i wyposażone w telewizor z płaskim ekranem i dostępem do kanałów satelitarnych. W każdym z nich znajduje się też łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków. W hotelu znajduje się kilka punktów gastronomicznych: American Burger Bar, bufet z daniami kuchni międzynarodowej, Grand Café/Bar i sklep Take Away czynny przez całą dobę, 7 dni w tygodniu. Hotel jest położony niedaleko zjazdu z autostrad A9 i A4. Z oddalonego o 3 km lotniska można dotrzeć bezpośrednim autobusem lub pociągiem do dworca głównego w Amsterdamie, do centrum kongresowego Amsterdam RAI i centrum biznesowego World Trade Center.
Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. Autobus kursuje od 03:45 do 00:40 według stałego rozkładu. Po przyjeździe należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. W przypadku użycia karty kredytowej należącej do osoby trzeciej należy okazać formularz autoryzacji podpisany przez jej właściciela. Podczas zameldowania płatność można uregulować kartą debetową. Od 23:00 do 07:00 płatności gotówką nie są akceptowane. Zwierzęta akceptowane są za dodatkową opłatą w wysokości 20 EUR za dzień. Korzystanie z parkingu nie jest wliczone w cenę pobytu. Parking dostępny jest za dodatkową opłatą (szczegółowe informacje znajdują się w zasadach działalności obiektu).
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 19 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (bezpłatny), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, transfer lotniskowy (bezpłatny), wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, meble ogrodowe, fitness, transfer, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości