Premiere Classe Hotel Breda

*

4817 ZK Breda, Minervum 7092

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Ten prosty jednogwiazdkowy hotel oferuje pokoje z łazienką (prysznic i toaleta) i telewizorem oraz darmowy parking. Do sąsiedniego hotelu Campanile mogą Państwo wybrać się na kolację lub drinka.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 50 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zameldowanie możliwe jest w całodobowej recepcji hotelu Campanile Breda, położonym tuż obok obiektu. Zasady dotyczące pobytu ze zwierzętami: – akceptowane są tylko psy i koty. Inne zwierzęta nie mogą przebywać w obiekcie. – maksymalnie 1 zwierzę na pokój – akceptowane zwierzęta o wadze do 15 kg – obowiązuje dodatkowa opłata w wysokości 10 EUR za zwierzę za dzień – zwierzęta mogą przebywać w pokojach, recepcji i salonach – zwierząt nie wolno wprowadzać do restauracji. Opłata dodatkowa i zasady pobytu ze zwierzętami nie mają zastosowania do psów towarzyszących osobom z niepełnosprawnością. (Wymagane jest okazanie oficjalnego dokumentu potwierdzającego, że jest to pies towarzyszący).

W przypadku grup nie obowiązują warunki specjalne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), pokoje dla niepalących, udogodnienia dla niepełnosprawnych, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, obiady na wynos, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości