Court Garden Hotel - Ecodesigned

***

2517 AR Haga, Laan Van Meerdervoort 96

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Court Garden offers rooms with free Wi-Fi, airconditioning in an eco-designed hotel, 200 metres from the Peace Palace in the centre of The Hague. This 3-star green hotel serves a 100% organic breakfast. Each of the modern rooms at Court Garden Hotel – Ecodesigned has a flat-screen satellite TV. The sound-proofed rooms also include a laptop safe. You are welcome to enjoy a cup of organic and fair trade coffee and tea in Court Garden' lounge. Court Garden Hotel is less than 200 metres from van the Speijkstraat (Oost) tram stop. Panorama Mesdag and Museon are both 15 minutes’ walk away. Guests can rent bicycles at the hotel. The tram stop is now Zoutmanstraat in front of the door (less than 10 metres).

W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Court Garden Hotel - Ecodesigned o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany po przyjeździe. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 7 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona na konto karty kredytowej po sprawdzeniu stanu obiektu. Goście, którzy planują przyjazd po północy, proszeni są o powiadomienie personelu hotelu o planowanej godzinie przybycia. Stosowną informację można wpisać w miejscu na uwagi w formularzu rezerwacji lub przekazać bezpośrednio personelowi. Dane kontaktowe znajdują się w potwierdzeniu rezerwacji. Zameldowanie po godzinie 22:00 nie jest możliwe. Na drogach wokół Hagi prowadzone są prace budowlane, które mogą powodować błędne wytyczanie trasy przez systemy nawigacji satelitarnej. W przypadku problemów z dojazdem Goście powinni skontaktować się z personelem hotelu. Aby dojechać na parking, zaleca się wpisanie w urządzeniu GPS następującego adresu: van Speijkstraat 55. Na drogach w Hadze i wokół hotelu prowadzone są prace budowlane, co może powodować niedogodności związane z hałasem oraz błędne wytyczanie trasy przez systemy nawigacji satelitarnej.

W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja) w cenie 23 EUR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, kawiarnia na miejscu, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Maseczki dla gości