Ninetynine Amsterdam Airport
2132 NA Hoofddorp, 601 Kruisweg
2132 NA Hoofddorp, 601 Kruisweg
Obiekt NinetyNine Amsterdam Airport jest położony w mieście Hoofddorp. Recepcja jest czynna przez całą dobę. Udogodnienia obejmują przechowalnię bagażu i bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Hotel oferuje pokoje dla alergików z biurkiem, telewizorem z płaskim ekranem i dostępem do kanałów kablowych oraz łazienką z prysznicem i suszarką do włosów. Zwierzęta są akceptowane w niektórych pokojach za dodatkową opłatą i w zależności od dostępności. Codziennie rano w obiekcie NinetyNine Amsterdam Airport serwowane jest śniadanie w formie bufetu. Lotnisko Schiphol oddalone jest od obiektu o 10 minut jazdy.
W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie.
W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking prywatny jest dostępny
na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 15 EUR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 3 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, winda, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, parking dla osób niepełnosprawnych, miski dla pupila, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu