Citizenm Rotterdam

****

3011 WZ Rotterdam, Gelderse Plein 50

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located in the Oude Haven (Old Port) Rotterdam, this brand new citizenM Rotterdam is a stylish contemporary hotel, which is right at the city centre with many sights of the city. Free Wi-Fi is also available. Guests can enjoy the modern, trendy bedrooms which feature ambient lighting and With the room iPad, or the free citizenM app, all guests can control room lights, black-out blinds, curtains, temperature, as well as TV and radio channels. They can also stream from their own Netflix, Prime or Disney+ accounts (and many others), by connecting their phone, tablet or laptop to the TV via Chromecast (at no extra charge) The citizenM design hotel itself features a 24-hour reception and contemporary shared living areas furnished with Vitra chic furniture. Guests may also take advantage of the free iMac’s available to them as well as the complimentary printing service. The 24-hour canteenM offers a selection of sandwiches and warm dishes and the bar serves draught beer, champagne and cocktails. There is also a breakfast bar available, which serves coffee, tea and pastries. Purchase of breakfast includes free hot drinks from 6AM untill 11AM – from barista coffees to hot tea. The hot & cold breakfast buffet comes with unique local treats, familiar favourites, and healthy options for everyone — including vegans and vegetarians. Conveniently situated near major public transportation, it is right across the street from Blaak station, and only a 3-minute train ride from Rotterdam Centraal.

Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Rezerwację należy zagwarantować przy użyciu ważnej karty kredytowej. Opłatę za pobyt można uiścić przed przyjazdem (bez dodatkowych opłat za transakcję). W przypadku oferty bezzwrotnej płatność należy uiścić w ciągu 48 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia rezerwacji. W ciągu 24 godzin Goście otrzymają e-mail z bezpiecznym linkiem do serwisu umożliwiającego uregulowanie płatności. Zameldowanie i wymeldowanie odbywają się przy użyciu samoobsługowego terminalu. W obiekcie akceptowane są wyłącznie zwierzęta towarzyszące osobom niepełnosprawnym. Goście proszeni są o wcześniejsze poinformowanie personelu obiektu o przyjeździe ze zwierzęciem towarzyszącym osobie niepełnosprawnej. Hotel citizenM Rotterdam dysponuje 13 miejscami parkingowymi. Opłata za korzystanie z parkingu wynosi 19,50 EUR za dobę hotelową (od godziny 14:00 w dniu przyjazdu do 11:00 następnego dnia). Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji miejsc parkingowych. O dostępność miejsc parkingowych należy zapytać po przyjeździe. W przypadku rezerwacji obejmujących ponad 10 pokoi mogą obowiązywać inne zasady działalności obiektu i dodatkowe opłaty.

W przypadku rezerwacji więcej niż 10 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, wspólny salon / sala TV, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos