The Social Hub Rotterdam
3063 ER Rotterdam, Willem Ruyslaan 223-225
3063 ER Rotterdam, Willem Ruyslaan 223-225
Situated just outside the centre of Rotterdam, The Student Hotel offers stylish accommodations including free WiFi and a restaurant on site. Each room features a flat-screen TV and a private bathroom fitted with either a shower or a bath tub. Several units also include a kitchenette. There are lounge areas, work spaces and a fitness area. Guests can play billiards and table tennis in the game room, at a surcharge. Bicycle rental can be arranged. At less than 100 metres a tram stop can be found. The Euromast is within 4 km while the shopping area and railway station Blaak is 1.5 km from the property. Stadium De Kuip is 5 km away. 1. Don't forget we are a cash-free hotel. We accept all kinds of cards, but coins? Not our thing! 2. We will ask you to show us your credit card upon check-in. The name on the credit card should match the name on your identification document (ID or passport) presented upon check-in. Both the credit card and the identification document must be presented physically (i.e., no pictures or copies allowed). 3. Cancellation policies may differ according to the selected room type. Please enter the dates of your stay and check the policy of your preferred room and conditions. Questions? Get in touch with us! 4. Prepayment policies may differ according to the selected preferences. Please enter the dates of your stay and check the policy of your preferred room and payment conditions. Nonrefundable bookings will be charged directly after booking. Flexible bookings will be charged at midnight before your day of arrival. The credit card used to make the booking will be charged with the total amount of the reservation through an automatic payment. 5. When booking more than 9 rooms or more than 18 people, or more than 5 rooms for stays exceeding 7 nights, different policies and additional supplements will apply. The hotel will contact you directly to communicate the applicable policies. 6. Your room is cleaned daily with towels and sheets changed every third day. Please consider reusing your towels by hanging them up in the bathroom. This helps us save up to 60 liters of water per stay. 7. Unfortunately, we do not allow pets in your room. Guide/assistance dogs are permitted on request, please contact the property for confirmation. 8. Please note that all special requests are subject to availability. 9. Smoking inside the hotel is prohibited and only allowed in designated outdoor spaces. 10. Community spaces: Your stay at The Social Hub comes with many perks. Explore all the facilities The Social Hub Rotterdam offers. Guests are required to show a photo ID and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Uwaga: Obiekt nie oferuje możliwości zarezerwowania miejsca parkingowego. Opłata za parking wynosi 9,70 EUR (w godzinach 09:00–18:00). Personel obiektu może dokonać preautoryzacji karty Gościa na całkowitą kwotę rezerwacji w dowolnym momencie po dokonaniu rezerwacji. Karta kredytowa, którą wykorzystano do dokonania rezerwacji, zostanie obciążona opłatą za cały pobyt za pośrednictwem automatycznego systemu płatności. W przypadku rezerwacji dokonanych w ramach oferty bezzwrotnej opłata pobrana zostanie zaraz po dokonaniu rezerwacji, a w przypadku oferty elastycznej – na 24 godziny przed przyjazdem. Obiekt nie akceptuje płatności w gotówce. Podczas zameldowania należy okazać kartę kredytową, której użyto do dokonania rezerwacji. W przypadku rezerwacji obejmujących 5 lub więcej pokoi mogą obowiązywać inne zasady dotyczące depozytu i anulowania rezerwacji. Personel obiektu skontaktuje się z Gośćmi w celu przekazania stosownych informacji na ten temat. Sprzątanie pokoi odbywa się co 2 dni. Czyste ręczniki są oferowane na życzenie. Goście mogą je odebrać w recepcji.
W przypadku rezerwacji więcej niż 5 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokój gier, usługa prasowania, dostęp do Internetu, winda, sejf, bilard, tenis stołowy, rzutki, pokoje dźwiękoszczelne, jazda na rowerze, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, usługi konsjerża, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), automat z napojami, automat z przekąskami, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, fitness, zajęcia fitness, galerie sztuki, wieczór filmowy, piesze wycieczki, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości