Sohotel

1741 BS Schagen, 15 Markt

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt SoHotel znajduje się w miejscowości Schagen i oferuje bar. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz taras. Obiekt zapewnia centrum fitness, saunę, restaurację oraz bezpłatne WiFi. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Amsterdam-Schiphol, znajduje się 54 km od obiektu SoHotel.

Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości EUR 100 jest wymagany. Gospodarz pobierze opłatę 7 dni przed przyjazdem. Opłaty dokonuje się kartą kredytową. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona w ciągu 14 dni od wymeldowania. Całość depozytu zostanie zwrócona przelewem bankowym po sprawdzeniu stanu obiektu.

Udogodnienia

restauracja, obsługa pokoju, bar, sauna, centrum fitness, taras, pokoje dla niepalących, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, sejf, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, wino / szampan, meble ogrodowe, udogodnienia spa, pakiet spa / wellness, fitness, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostęp do personelu medycznego