Hotel Brasserie Brakzand
9166 LE Schiermonnikoog, 66 Langestreek
9166 LE Schiermonnikoog, 66 Langestreek
Obiekt Hotel Brasserie Brakzand, położony w miejscowości Schiermonnikoog, oferuje takie udogodnienia, jak ogród, restauracja, bar i bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Schiermonnikoog – 1,5 km. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Latarnia morska na wyspie Schiermonnikoog – 1,5 km, Westerplas – 1,7 km. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę, prywatną łazienkę, telewizor z płaskim ekranem, pościel, ręczniki oraz taras z widokiem na miasto. Pokoje wyposażone są w minibar. W pobliżu obiektu Hotel Brasserie Brakzand znajdują się liczne atrakcje, takie jak Muzeum muszli morskich, Wieża ciśnień i Przystań jachtowa na Schiermonnikoog.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 4 lat płacą € 25 za osobę za noc, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 0 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą € 35 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, posiłki dla dzieci, wino / szampan, plaża, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości