Jardín Café Hotel & Restaurant

42101 Gracias, Gracias, Lempira In From The Fire Station, Main Road To Santa Rosa, Copan

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.3

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Jardín Café Hotel & Restaurant położony jest w miejscowości Gracias i zapewnia ogród, wspólny salon, taras oraz bar. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, stanowisko informacji turystycznej oraz bezpłatne WiFi. Goście mogą podziwiać widok na ogród. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem. Wybrane pokoje mają również balkon, a z innych roztacza się widok na góry. Codziennie w obiekcie serwowane jest śniadanie kontynentalne. Okolica jest popularna wśród miłośników jazdy na rowerze. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko San Pedro Sula, znajduje się 185 km od obiektu Jardín Café Hotel & Restaurant. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Dzieci nie są akceptowane. Łóżeczka dziecięce nie są dostępne. Dodatkowe łóżka nie są dostępne.

Udogodnienia

restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, ogród, taras, transfer lotniskowy, pralnia, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, wymiana walut, karaoke, piesze wycieczki, jazda na rowerze, biuro informacji turystycznej, WiFi, bezpłatne WiFi, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, dostawa artykułów spożywczych, wino / szampan, kawiarnia na miejscu, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, całodobowa ochrona, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości