Apart Hotel La Cordillera

21104 San Pedro Sula, Col. Trejo 24 Ave, 20 Calle S.o, 21104 San Pedro Sula, Honduras, San Pedro Sula

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu apartamentowym
Wejdź do pobliskiego baru. Możesz wejść do restauracji znajdującej się w pobliżu. Jeśli nie wyobrażasz sobie dnia bez kawy, wstąp do kawiarni. Na terenie obiektu dostępne jest bezpłatne Wi-Fi. Więcej informacji możesz otrzymać podczas zameldowania.
Turyści, którzy przyjadą samochodem, mogą zaparkować w strefie parkowania. Gości kochających sport uszczęśliwi siłownia. Turyści, którzy nie wyobrażają sobie dnia bez pływania docenią basen i basen odkryty. Do spotkań biznesowych w jednostce znajduje się centrum biznesowe.
Biuro organizacji wycieczek hotelu apartamentowego pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki. Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel apartamentowy: pralnia, pralnia chemiczna, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, prasa, sejf i concierge.
Obsługa hotelu apartamentowego z przyjemnością porozmawia z Tobą w następujących językach: angielski i hiszpański.

Wyposażenie pokoju
Oto co pomoże Ci odpocząć w Twoim pokoju po długim dniu: budzik, prysznic i telewizor. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe

Know Before You Go

  • This property advises that enhanced cleaning and guest safety measures are currently in place.
  • Disinfectant is used to clean the property, and commonly-touched surfaces are cleaned with disinfectant between stays.
  • Personal protective equipment, including masks and gloves, will be available to guests.
  • Social distancing measures are in place; staff at the property wear personal protective equipment; a shield is in place between staff and guests in main contact areas; periodic temperature checks are conducted on staff; temperature checks are available to guests; guests are provided with hand sanitizer.
  • Contactless check-in and contactless check-out are available.
  • Individually-wrapped food options are available for breakfast and through room service.
  • Each guestroom is kept vacant for a minimum of 72 hours between bookings.