Regal Airport Hotel

*****

Hongkong, 9 Cheong Tat Road

Udogodnienia

Ważne

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Hotel Regal Airport jest połączony bezpośrednio z międzynarodowym lotniskiem w Hongkongu. Na miejscu dostępny jest duży odkryty basen z obszernymi częściami wypoczynkowymi, a także kryty basen z podgrzewaną wodą. Do dyspozycji Gości jest tu również 6 lokali gastronomicznych. Hotel oferuje przestronne pokoje z oknami z podwójnymi szybami. Centrum handlowo-rozrywkowe SkyPlaza oraz centrum kongresowe Asia World Expo usytuowane są 15 minut spacerem od obiektu. Podróż samochodem do parku rozrywki Disneyland zajmuje 13 minut. Hotel Regal Airport zapewnia bezpośredni dostęp do stacji kolejowej, z której pociągami Airport Express w 20 minut można dotrzeć do centrum miasta. Dojazd do mostu Hongkong-Zhuhai-Makau zajmuje 10 minut. Wszystkie pokoje oraz apartamenty objęte są zakazem palenia i zostały nowocześnie i komfortowo urządzone. W pokojach i apartamentach zapewniono dźwiękoszczelne okna z podwójnymi szybami oraz szereg udogodnień. Do dyspozycji Gości jest dwuosobowa sofa, minibar oraz zestaw do parzenia kawy i herbaty. W każdym pokoju i apartamencie znajduje się łazienka z wanną, suszarką do włosów i zestawem kosmetyków. W wolnej chwili Goście mogą odprężyć się w usytuowanym na świeżym powietrzu spa OM. Jego wystrój utrzymany jest w tajskim stylu, a oferta obejmuje rozmaite zabiegi na ciało. Hotel Regal Airport udostępnia także w pełni wyposażoną siłownię i centrum biznesowe. Na miejscu znajduje się wspaniałe zaplecze konferencyjne, na które składa się 30 sal wielofunkcyjnych oraz 1 przestronna sala balowa. W lokalu Rouge and Dragon Inn można skosztować tradycyjnych chińskich specjałów. Z kolei kawiarnia Aficionado serwuje dania kuchni międzynarodowej do wyboru z karty i w formie bufetu. W lokalu Airport Izakaya podawane są japońskie przysmaki. Obsługa pokoju dostępna jest przez całą dobę.Ważna informacjaOd 2001 r., przez 15 lat z rzędu, hotel wyróżniany był nagrodą za najlepszy hotel lotniskowy w regionie Azji i Pacyfiku, przyznawaną przez magazyn Business Traveller Asia-Pacific. Podczas zameldowania i dokonywania płatności należy okazać kartę kredytową, której użyto do zagwarantowania rezerwacji. Imię i nazwisko właściciela karty kredytowej muszą być zgodne z danymi okazującego ją Gościa.W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.

Warunki
Minimalny wiek rezerwującego (lat): 18
Możliwy pobyt ze zwierzętami: Nie

Udogodnienia

OgólnePokoje dla niepalących
Udogodnienia dla niepełnosprawnych
Pokoje rodzinne
Winda
Sejf
Pokoje dźwiękoszczelne
Ogrzewanie
Całkowity zakaz palenia
Klimatyzacja
Część przeznaczona dla palących
Wi-Fi dostępne w całym obiekcieRekreacjaSauna
Centrum fitness
Spa i centrum odnowy biologicznej
Masaż
Plac zabaw dla dzieci
Rzutki
Wanna z hydromasażem / jacuzzi
Kryty basen
Kryty basen (czynny przez cały rok)
Udogodnienia spa
Łaźnia parowa
Pakiet spa / wellness
Fitness
Happy hour
Wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkachUsługiObsługa pokoju
Zaplecze bankietowe / konferencyjne
Całodobowa recepcja
Transfer lotniskowy
Centrum biznesowe
Opieka nad dziećmi
Pralnia
Pralnia chemiczna
Usługa prasowania
Ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie
Wymiana walut
Wypożyczalnia samochodów
Biuro informacji turystycznej
Faks / ksero
Przechowalnia bagażu
Bankomat na terenie obiektu
Usługi konsjerża
Indywidualne zameldowanie / wymeldowanie
Prasa do spodni
Transfer lotniskowy (bezpłatny)
Zamykane szafkiPosiłki i napojeRestauracja
Bar
Śniadanie w pokoju
Posiłki dla dzieci
Wino / szampan
Owoce
Kawiarnia na miejscuInternetDostęp do Internetu
Wi-Fi
Bezpłatne Wi-FiOkolicaOgród
Odkryty basen
Odkryty basen (czynny przez cały rok)Basen i odnowa biologicznaBasen
BasenTransportBilety transportu publicznego
Transfer z lotniska
Transfer na lotniskoUsługi recepcjiMożliwe wystawienie fakturyBezpieczeństwoCałodobowa ochrona
Dostęp za pomocą karty
System alarmowy
Czujnik dymu
Monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych
Monitoring wokół obiektu
GaśniceUsługi/urządzenia dotyczące bezpieczeństwaPersonel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne
Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte
W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk
Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości
Apteczki pierwszej pomocy są dostępne
Dostęp do personelu medycznego
Termometry dla gości zapewnione przez obiektDystans społecznyBezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie
Płatności bezgotówkowe są możliwe
Zasady dystansu społecznego są przestrzegane
Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscachSprzątanie i dezynfekcjaUżywane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa
Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych
Pokoje są dezynfekowane między pobytami
Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości
Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą
Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytuBezpieczeństwo dotyczące żywności i napojówW miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego
Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości
Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji
Pojemniki na śniadanie na wynos
Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte