The Vedant Hotel
263601 Almora, Dhar Ki Tuni Almora Kasardevi Road
263601 Almora, Dhar Ki Tuni Almora Kasardevi Road
Obiekt The Vedant Hotel położony jest w miejscowości Almora i oferuje wspólny salon, taras, a także restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie lub wegetariańskie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pantnagar, znajduje się 128 km od obiektu The Vedant Hotel.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, usługa parkingowego, wymiana walut, wanna z hydromasażem / jacuzzi, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, zespół animatorów, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, wspólny salon / sala TV, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, owoce, meble ogrodowe, miejsce na piknik, transfer, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości