Villa Bliss Anjuna

403519 Assagao, Anjuna Mapusa Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Villa bliss anjuna położony jest w miejscowości Assagao i oferuje bezpłatne WiFi, odkryty basen oraz klimatyzację. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ozran Beach – 1,2 km, Anjuna Beach – 1,5 km. Oferta willi obejmuje prywatny basen, ogród oraz bezpłatny prywatny parking. W willi zapewniono 3 sypialnie, kuchnię z lodówką i piekarnikiem, telewizor z płaskim ekranem, część wypoczynkową oraz 3 łazienki z prysznicem. W willi zapewniono ręczniki i pościel. W obiekcie działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów Odległość ważnych miejsc od obiektu: Vagator Beach – 2 km, Fort Chapora – 2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dabolim, znajduje się 46 km od obiektu Villa bliss anjuna. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 4999 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, WiFi, odkryty basen, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), parking na miejscu, prywatny parking, WiFi dostępne w całym obiekcie, mały basen, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, plaża, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości