Hotel Royal Inn

***

201301 Badarpur, Metro Pillor 82,aata Market Sec 27 Near Metro Stn 18

Udogodnienia

Ważne

on-line

2.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Royal inn, usytuowany w miejscowości Badarpur, oferuje taras oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kompleks świątyń Swaminarayan Akshardham – 8,8 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Grobowiec Humajuna ( 12 km), Centrum wystawowe Pragati Maidan ( 12 km), Narodowe Muzeum Gandhiego ( 13 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono balkon. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w telewizor z płaskim ekranem i sejf. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion krykietowy Feroz Shah Kotla Ground – 14 km, Fort Tughlaqabad – 14 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nowe Delhi Indira Gandhi, znajduje się 31 km od obiektu Hotel Royal inn.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, taras, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, winda, pokoje dźwiękoszczelne, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, owoce, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości