Pratap Niwas - A Heritage Resort

313605 Balesar, Opposite Dysp Office,shikarwadi Dhariyawad,district-pratapgarh

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Pratap Niwas - A Heritage Resort położony jest w miejscowości Balesar i oferuje odkryty basen, ogród, a także restaurację. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono biurko, telewizor z płaskim ekranem i współdzieloną łazienkę. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, służy pomocą przez całą dobę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Jodhpur, znajduje się 60 km od obiektu Pratap Niwas - A Heritage Resort.

Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane na życzenie. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.

Udogodnienia

parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, masaż, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, odkryty basen, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, szatnia / przebieralnia, basen, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt