Bangalore Gate Hotel & Conferences

***

560009 Bangalore / Bengaluru, 9 And 12, Opp.maneka Theatre, K G Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Located along K. G. Road, Bangalore Gate Hotel & Conferences offers air-conditioned rooms with attached bathrooms. Featuring 3 dining options and free parking, it is 5 km from the Indian Institute of Science. Surrounded by shopping options, Bangalore Gate Hotel is 4 km from Labagh Gardens. It is 40 km from the Bengalaru International Airport and provides car hire service. It is 1 km from the Bangalore City Railway Station. Rooms are fitted with a flat-screen TV, tea/coffee maker and dressing table. Select rooms feature a safe, hairdryer and ironing amenities. A tour desk offers help with day trips and ticketing service. Staff can also provide concierge and laundry services. Dining options include a multi-cuisine rooftop restaurant, Clay resto and a vegetarian restaurant, Vasudev Adigas. In room dining is possible with room service.

Please note, all guests will need to present a valid form of identification. Locals may present a passport, driving licence, voter ID card or pan card with the bearer's photograph. All foreign nationals should present a valid passport, visa and any relevant travel documents. All guests are requested to inform the hotel of their arrival and flight details, especially for those arriving after 18:00.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 8 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 9 do lat 17 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Osoby 8 lub więcej lat płacą Rs. 750 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pole golfowe (w promieniu 3 km), taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, pokój gier, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, usługa parkingowego, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, bilety transportu publicznego, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości