Holiday Inn Express & Suites Bengaluru Old Madras Road, An Ihg Hotel

****

560049 Bangalore / Bengaluru, Sy No. 49, Huskur Village, Bidarahalli Hobli

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.2

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

4-gwiazdkowy obiekt Holiday Inn Express & Suites Bengaluru Old Madras Road, an IHG Hotel usytuowany jest w miejscowości Bengaluru i oferuje centrum fitness, wspólny salon oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum Dziedzictwa i Muzeum Lotnictwa – 19 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ulica handlowa Commercial Street – 20 km. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się czajnik oraz prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a w niektórych pokojach zapewniono aneks kuchenny. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i prywatną łazienkę. Codziennie rano serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte i kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ulica handlowa Brigade Road – 21 km, Stadion Chinnaswamy Stadium – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bengaluru, znajduje się 28 km od obiektu Holiday Inn Express & Suites Bengaluru Old Madras Road, an IHG Hotel.

As per the latest communication received from BBMP on 21st December 2021, all guests checking in to the hotel are required to carry their Final COVID vaccination certificate proving they have received both doses. Guests arriving from Kerala & Maharashtra in the State of Karnataka shall compulsorily produce COVID negative RT-PCR certificate that is not older than 72 hours from the date of travel.

W przypadku rezerwacji więcej niż 6 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny Parking publiczny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bar przekąskowy, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, sklep na miejscu, wieczorne rozrywki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, bufet z potrawami dla dzieci, parking w garażu, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, niska umywalka, linka alarmowa w łazience, wino / szampan, owoce, wskazówki dla niewidomych wyczuwalne w dotyku, wskazówki dźwiękowe, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, fitness, transfer, happy hour, wydarzenia sportowe na żywo (relacja na żywo), całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości