Nataraj Hotel And Boarding
713101 Barddhamān, 54, G.t.road, Near Railway Station, Burdwan
713101 Barddhamān, 54, G.t.road, Near Railway Station, Burdwan
Obiekt Nataraj Hotel and Boarding położony jest w miejscowości Barddhamān i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono prywatny balkon. Na terenie zajazdu dostępny jest taras, a z okien roztacza się widok na miasto. Goście mogą zjeść posiłek w restauracji lub wypić drinka w barze. Obiekt oddaje do dyspozycji Gości klimatyzowane pokoje, w których zapewniono prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. Wyposażenie obejmuje też telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych oraz odtwarzacz Blu-ray. W prywatnej łazience zapewniono wannę i kapcie. Pokoje wyposażone są w szafę. Personel recepcji posługuje się językiem angielskim i hindi. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Netaji Subhash Chandra Bose, znajduje się 101 km od obiektu Nataraj Hotel and Boarding. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Please note that couples are required to produce a marriage certificate or any valid proof of marriage at the time of check-in.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking prywatny jest dostępny
przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 150 INR za dzień.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 11 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, taras, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, fryzjer / salon piękności, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, wino / szampan, owoce, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, transfer, puby, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości