Half Hotel, Calangute
403516 Calangute, Sy No. No 98/13-b, Gaura Waddo, Calangute
403516 Calangute, Sy No. No 98/13-b, Gaura Waddo, Calangute
Obiekt HALF Hotel, Calangute, położony w miejscowości Calangute, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, ogród, bezpłatne WiFi oraz wspólny salon. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Candolim – 1,3 km. Ten 3-gwiazdkowy hotel zbudowany został w 2020 roku.W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Plaża Calangute ( 1,3 km), Fort Chapora ( 11 km). W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na miasto. Pokoje w obiekcie mają prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków oraz wyposażone są w telewizor z płaskim ekranem i klimatyzację. W wybranych pokojach znajduje się również część wypoczynkowa. W każdym pokoju w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z suszarką do włosów. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie lub wegetariańskie. Personel recepcji, który posługuje się językiem angielskim i hindi, chętnie udzieli wskazówek na temat okolicy. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w miejscowości Tivim – 19 km, Bazylika Dzięciątka Jezus – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dabolim, znajduje się 40 km od obiektu HALF Hotel, Calangute.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu HALF Hotel, Calangute o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. Ze względu na koronawirusa (COVID-19) upewnij się, że rezerwujesz ten obiekt zgodnie z wytycznymi władz lokalnych w miejscu docelowym, w tym między innymi dotyczącymi celu podróży i maksymalnego dozwolonego rozmiaru grupy. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
parking, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, pralnia, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, odkryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zamykane szafki, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, zabawki do wody, gry planszowe / puzzle, posiłki dla dzieci, mały basen, wózki dziecięce, leżaki lub krzesełka plażowe, basen, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości