Monte Villa Guest House

403515 Candolim, H/no.557, Monte Villa, Murrod Vaddo, Candolim, Bardez

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.1

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Monte Villa Guest House, usytuowany w miejscowości Candolim, oferuje taras oraz pokoje z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Candolim – 200 m. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Sinquerium Beach ( 2,6 km), Plaża Calangute ( 2,9 km), Fort Chapora ( 12 km). Odległość ważnych miejsc od pensjonatu B&B: Dworzec kolejowy w miejscowości Tivim – 20 km, Bazylika Dzięciątka Jezus – 21 km. W każdym pokoju zapewniono prywatną łazienkę, sejf i bezpłatne WiFi, a wybrane opcje zakwaterowania mają patio. Z niektórych roztacza się również widok na morze. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi i marathi, chętnie udzieli niezbędnych wskazówek. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kościół św. Kajetana – 21 km, Fort Tiracol – 39 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dabolim, znajduje się 39 km od obiektu Monte Villa Guest House. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Monte Villa Guest House o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W przypadku wcześniejszego wyjazdu z obiektu pobierze on pełną płatność za Twój pobyt. Miejsca parkingowe przydzielane są w zależności od dostępności. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Obiekt usytuowany jest w ruchliwej okolicy, w związku z czym Goście mogą doświadczyć niedogodności związanych z hałasem. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Okazanie negatywnego wyniku testu PCR na koronawirusa (COVID-19) jest obowiązkowe, aby zameldować się w tym obiekcie.

Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Parking publiczny jest dostępny przy sąsiednich ulicach (nie jest konieczna rezerwacja) w cenie 500 INR za dzień.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 7 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Dzieci od lat 8 do lat 17 płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych. Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, całodobowa recepcja, taras, transfer lotniskowy, pralnia, usługa prasowania, dostęp do Internetu, sejf, masaż, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, faks / ksero, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego