Luxe Inn

670014 Cannanore, Luxe Tower,chalad,kannur,kerala,india Luxe Tower 2nd Floor

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Luxe Inn położony jest w miejscowości Kannur w regionie Kerala. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w mieście Vadakara – 47 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Payyambalam Beach ( 1,4 km), Dworzec kolejowy w Kannurze ( 2,7 km), Dworzec kolejowy w Thalassery ( 25 km). Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kannur, znajduje się 27 km od obiektu Luxe Inn.

Please note that air conditioning work is going on at the property from the 15th of May to 31st of May and some rooms may be affected by it. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, plaża, transfer, całodobowa ochrona, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości