Sea Breeze Rest Inn
670001 Cannanore, Sn Park Road
670001 Cannanore, Sn Park Road
Obiekt Sea Breeze Rest Inn położony jest w miejscowości Kannur i oferuje restaurację oraz widok na miasto. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Payyambalam Beach – 1,3 km, Baby Beach – 2 km. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Wszystkie opcje zakwaterowania wyposażono w telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów kablowych. W każdej opcji do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z bezpłatnym zestawem kosmetyków, bidetem i prysznicem. Obiekt dysponuje tarasem słonecznym. Na miejscu dostępny jest wspólny salon, a w okolicy panują doskonałe warunki do uprawiania nurkowania i wędkarstwa. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Kannurze – niecały kilometr, Dworzec kolejowy w Thalassery – 23 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Kannur, znajduje się 25 km od obiektu Sea Breeze Rest Inn. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Sea Breeze Rest Inn o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, kort tenisowy, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, udogodnienia dla niepełnosprawnych, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, nurkowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, taras słoneczny, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, dostawa artykułów spożywczych, parking na miejscu, prywatny parking, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, dostęp dla wózków inwalidzkich, toaleta z uchwytami, wysoka toaleta, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości