Hotel Casa

***

160066 Chandigarh, Sco-28, Industrial Area Mohali Phase 9 (opp. Bestech Mall)

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.4

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Casa, położony w miejscowości Czandigarh, oferuje usługę konsjerża, zakwaterowanie w pokojach dla niepalących, ogród, bezpłatne WiFi oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Ogród rzeźb Rock Garden – 14 km. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju. Na miejscu znajduje się również restauracja. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak całodobowa recepcja i bankomat. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z bidetem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i kapciami. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem, a z wybranych pokoi roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Codziennie serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte i kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stadion krykieta w Mohali – 3,1 km, ChhattBir Zoo – 12 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Czandigarh, znajduje się 3 km od obiektu Hotel Casa. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), zamykane szafki, sklep na miejscu, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości