Oyo Flagship Advik Cottage
751029 Chandragiri, Advik Cottage, 788/1350, Shyampur, Near Sum Hospital
751029 Chandragiri, Advik Cottage, 788/1350, Shyampur, Near Sum Hospital
Obiekt OYO Flagship Advik Cottage położony jest w miejscowości Khandagiri i oferuje bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach oraz zakwaterowanie w pokojach z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Dworzec kolejowy w Bhubaneswarze – 10 km, Świątynia Janardana – 25 km. W obiekcie serwowane jest śniadanie à la carte lub kontynentalne. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhubaneswar, znajduje się 5 km od obiektu OYO Flagship Advik Cottage.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Please note due to local licensing guidelines, the property is able to accept Indian nationals only. The property apologizes for any inconvenience caused.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
obsługa pokoju, dostęp do Internetu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu