Gateway Chikmagalur - Ihcl Seleqtions
577102 Chikmagalūr, K.m. Road, Opposite Pavitravana, Jyothinagar Post
577102 Chikmagalūr, K.m. Road, Opposite Pavitravana, Jyothinagar Post
Located in the coffee district of Karnataka, this hotel offers rooms and cottages with garden or pool views and free Wi-Fi access. Housed in a restored colonial building, it features a spa and a gym. Surrounded by gardens, The Gateway Hotel KM Road Chikmagalur is 35 km from Kadur Railway Station and 156 km from Mangalore Airport. Drivers can park on the hotel premises for free. Fitted with tiled flooring, the spacious air-conditioned rooms and cottages at The Gateway Hotel KM Road Chikmagalur offer a daybed, tea/coffee making facilities and a minibar. In addition to satellite TV, a private bathroom and a personal safe are also provided. Peaberry offers a casual dining experience, serving buffet spreads of Indian and European dishes at lunch and dinner. Alternatively, drinks can be enjoyed while playing a game of pool at Mukwada Bar. Room service is available. At the tour desk, guests can arrange to trek on Mullayanagiri – the highest mountain peak in Karnataka. Other facilities at The Gateway Hotel KM Road Chikmagalur include a business centre and a kids’ tree house. The 24-hour front desk provides car rentals and currency exchange services.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Gateway Chikmagalur - IHCL SeleQtions o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może akceptować rezerwacje tylko od kluczowych pracowników/podróżujących dysponujących specjalnym pozwoleniem, którzy przedstawią odpowiedni dowód po przyjeździe. Jeśli taki dowód nie zostanie przedstawiony, rezerwacja zostanie odwołana po przyjeździe. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt tymczasowo wstrzymał świadczenie usług transportu. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) w okresie obowiązywania tych wytycznych ten obiekt może prosić gości o przedstawienie dodatkowych dokumentów potwierdzających tożsamość, trasę podróży oraz inne istotne informacje. Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Dear Guests “It is our continuous endeavor to offer our guests the best of our product and services. Starting from 28th January 2024 till 15th April 2024 our hotel Gateway Chikmagalur IHCL SeleQtions will be undergoing Swimming Pool renovation. During this period the hotel will be operating with no Swimming Pool facility. We assure you that we will take all necessary measures to minimize any inconveniences that may be caused to our guests during this phase of renovation. We sincerely regret for any inconvenience that may still be caused due to this upgradation. Thank you for your support, cooperation and understanding." Please note that for security purpose all Indian guests are required to present a valid photo ID proof (Voter's ID, Driving Licence, Aadhar Card, any other ID with address approved by the Government of India. A Pan Card is not acceptable). All international guests are required to present a valid passport and visa. For Indian guests, cash settlements of INR 25000 and above will require a pan card copy during check out.
W przypadku rezerwacji więcej niż 7 pokoi mogą obowiązywać inne warunki i opłaty dodatkowe.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego łóżeczka dziecięcego.
Dzieci do 5 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 6 do lat 12 płacą Rs. 2 500 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 3 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, centrum fitness, ogród, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, plac zabaw dla dzieci, tenis stołowy, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, usługi konsjerża, klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, miski dla pupila, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości