Malabar Residency

***

670001 Chirakkal, Thavakkara Road, Chirakkal

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Bezpłatne Wi-Fi w obiekcie pomoże Ci pozostać online. Jeśli podróżujesz samochodem, to znajduje się tu strefa bezpłatnego parkowania. Dla osób zainteresowanych spotkaniami biznesowymi mieści się tu sala konferencyjna oraz wszystko, co potrzebne do organizacji spotkania i prezentacji.
Chcesz wybrać się na wycieczkę? Skontaktuj się z biurem organizacji wycieczek hotel. Pracownicy hotel zorganizują dla Ciebie transfer. Dostępność dla gości niepełnosprawnych: winda umożliwia dostęp do najwyższych pięter. Dodatkowe usługi oferowane gościom przez hotel: pralnia, pralnia chemiczna, bankomat, prywatne zameldowanie i wymeldowanie, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów i sejf.
Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic, telewizor i kapcie. Wyposażenie pokoju zależy od jego kategorii.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Payment before arrival via bank transfer is required. The property will contact you after you book to provide instructions. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. Due to Coronavirus (COVID-19), this property adheres to strict physical distancing measures. Due to Coronavirus (COVID-19), wearing a face mask is mandatory in all indoor common areas. It is not possible to stay at this property for Coronavirus (COVID-19) quarantine purposes. Guests need to meet one or more requirements to stay in this property: proof of full Coronavirus (Covid-19) vaccination, a recent valid negative Coronavirus PCR test, or recent proof of Coronavirus recovery. Please note that all couples must present a marriage certificate upon check-in.