Hotel Grand

****

312001 Chittaurgarh, 25 Ambay Nagar, Behing Gangaur Garden, Gandhi Nagar, Chittorgarh, Rajasthan

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Grand, usytuowany w miejscowości Chittaurgarh, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Twierdza Chittaur – 4,5 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Stacja kolejowa Chittorgarh – 1,6 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Udaipur, znajduje się 89 km od obiektu Hotel Grand.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, pralnia, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, sejf, wymiana walut, pokoje dźwiękoszczelne, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, bramki zabezpieczające dla dzieci, posiłki dla dzieci, stacja ładowania pojazdów elektrycznych, parking dla osób niepełnosprawnych, kawiarnia na miejscu, basen, happy hour, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości