Aura One Hotel
682024 Cochin, Next To Lulu Mall, Omar Complex Building, Toll Junction Edapally Kochi Kerala
682024 Cochin, Next To Lulu Mall, Omar Complex Building, Toll Junction Edapally Kochi Kerala
Obiekt Aura One Hotel, usytuowany w miejscowości Koczin, oferuje taras oraz zakwaterowanie z klimatyzacją. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Targi Kochi Biennale – 22 km. Obiekt znajduje się w dzielnicy Ernakulam. Na miejscu Goście mogą wybrać się do restauracji. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi. Każdą opcję zakwaterowania wyposażono w telewizor, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne lub azjatyckie. W pobliżu obiektu Aura One Hotel znajdują się liczne atrakcje, takie jak Kościół Edappally, Travancore Chemicals Industries i Kerala Museum. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 24 km od obiektu Aura One Hotel.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 1 199 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, owoce, transfer na lotnisko, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą karty, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego