Flagship Lemonade Suites
641005 Coimbatore, 45 A, D R K Nagar,3rd Street, Singanallur, Coimbatore District, Coimbatore
641005 Coimbatore, 45 A, D R K Nagar,3rd Street, Singanallur, Coimbatore District, Coimbatore
3-gwiazdkowy obiekt Flagship Lemonade Suites znajduje się w miejscowości Coimbatore. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Codissia Trade Fair Complex – 8,6 km, Dworzec kolejowy Coimbatore Junction – 10 km. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor. Każdego ranka na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Podanur Junction – 10 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Coimbatore, znajduje się 3 km od obiektu Flagship Lemonade Suites.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, winda, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu