Blue Lagoon Resort Goa
403702 Cola, Cola Beach, Matuemoll, Near Village Panchayat Cola, South Goa
403702 Cola, Cola Beach, Matuemoll, Near Village Panchayat Cola, South Goa
Ośrodek Blue Lagoon Resort Goa jest usytuowany przy plaży w miejscowości Cola i oferuje bezpłatne WiFi na terenie całego obiektu. Na miejscu dostępny jest bar oraz bezpłatny prywatny parking. Wszystkie pokoje zapewniają wentylator oraz część wypoczynkową. Z niektórych roztacza się widok na morze lub ogród. W każdym mieści się łazienka. W obiekcie działa całodobowa recepcja i dostępny jest taras słoneczny. Ośrodek dysponuje zapleczem do uprawiania sportów wodnych i oferuje możliwość wypożyczenia samochodu. W okolicy panują doskonałe warunki do wędkowania i nurkowania z rurką. Odległość od plaży Agonda wynosi 3,2 km, a od dworca autobusowego w mieście Canacona – 12,5 km. Od międzynarodowego lotniska Goa dzieli obiekt 57 km.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Lagoon Resort Goa o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Do obiektu prowadzi nieutwardzona droga, co może stanowić utrudnienie dla niektórych pojazdów.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 12 lat płacą bezpłatnie, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Osoby 13 lub więcej lat płacą Rs. 1 200 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, spa i centrum odnowy biologicznej, masaż, piesze wycieczki, obiady na wynos, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, bar przekąskowy, taras słoneczny, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), lokalizacja przy samej plaży, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, wino / szampan, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, sprzęt do badmintona, meble ogrodowe, miejsce na piknik, zabiegi upiększające, zabiegi na twarz, zabiegi na ciało, masaż pleców, masaż szyi, masaż stóp, masaż głowy, masaż dłoni, masaż całego ciała, plaża, transfer, dostęp za pomocą kluczy, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości