Neelkanth Hotel And Restaurant
391110 Dabhoi, Neelkanth Hotel And Restaurant
391110 Dabhoi, Neelkanth Hotel And Restaurant
Obiekt Neelkanth Hotel and Restaurant, usytuowany w miejscowości Dabhoi, oferuje odkryty basen, bezpłatny prywatny parking, ogród oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Lakshmi Vilas Palace – 27 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, klub dla dzieci, obsługa pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Obiekt jest idealnym wyborem dla niepalących. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Dworzec kolejowy w Vadodarze – 29 km. We wszystkich pokojach w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i szlafrokami. Z okien roztacza się widok na ogród. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. W obiekcie serwowane jest śniadanie wegetariańskie. Personel całodobowej recepcji chętnie udzieli informacji na temat okolicy. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Vadodara, znajduje się 28 km od obiektu Neelkanth Hotel and Restaurant.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp.
parking, restauracja, zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, Wi-Fi, odkryty basen, bezpłatne Wi-Fi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, bar przekąskowy, odkryty basen (czynny przez cały rok), klub dla dzieci, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, posiłki dla dzieci, bufet z potrawami dla dzieci, owoce, kawiarnia na miejscu, piesze wycieczki, wieczory tematyczne z kolacją, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości