Devatha Homestay, Guest House, Hotel,dharmasthala-2

574216 Dharmasthala, Ujire-dharmastala Road Devatha Homestay

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Devatha Homestay, Guest House, Hotel, Dharmasthala-2, położony w miejscowości Dharmastala, oferuje ogród oraz różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono klimatyzację. Na terenie obiektu dostępny jest prywatny parking. Każda opcja zakwaterowania ma taras i wyposażona jest w telewizor z płaskim ekranem. We wszystkich opcjach znajduje się kuchnia z pełnym wyposażeniem, w tym zmywarką, jak również część wypoczynkowa z rozkładaną sofą oraz prywatna łazienka z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażenie obejmuje także mikrofalówkę i czajnik. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Mangalore, znajduje się 71 km od obiektu Devatha Homestay, Guest House, Hotel, Dharmasthala-2.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, bar, ogród, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, wanna z hydromasażem / jacuzzi, ogrzewanie, klimatyzacja, parking na miejscu, prywatny parking, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości