Athang Staycation

***

402404 Diveāgar, Athang Staycation Redstone Hill - Diveagar, Borli Panchaytan - Shrivardhan Raigad - Maharashtra

Udogodnienia

Ważne

on-line

7.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt Athang Staycation położony jest w miejscowości Diveagar i oferuje odkryty basen, ogród oraz taras. Na miejscu dostępny jest bezpłatny prywatny parking. Obiekt organizuje też płatny transfer lotniskowy. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie znajduje się szafa, telewizor z płaskim ekranem oraz prywatna łazienka. Pościel i ręczniki są zapewnione. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w czajnik, a z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się widok na morze. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono część wypoczynkową. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, kontynentalne lub wegetariańskie. W obiekcie Goście mogą grać w minigolfa. Okolica jest popularna wśród miłośników trekkingu oraz jazdy na rowerze. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Pune International, znajduje się 165 km od obiektu Athang Staycation.

Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Athang Staycation o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Zgodnie z rządowymi wytycznymi dotyczącymi minimalizacji ryzyka transmisji koronawirusa (COVID-19) ten obiekt nie przyjmuje gości z niektórych krajów w okresie obowiązywania tych wytycznych. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt podjął środki mające na celu ochronę gości i personelu. Niektóre usługi i udogodnienia mogą być niedostępne lub ograniczone. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zmniejszył wymiar pracy recepcji i obsługi. Pobyt w tym obiekcie w celu odbycia kwarantanny z powodu koronawirusa (COVID-19) nie jest możliwy. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. Z powodu koronawirusa (COVID-19) ten obiekt stosuje rygorystyczne zasady dystansu społecznego. When travelling with pets, please note that an extra charge of Rs 1000 per pet applies.

Udogodnienia

parking, restauracja, zaplecze bankietowe / konferencyjne, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, wędkowanie, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, karaoke, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, obiady na wynos, jazda na rowerze, ogrzewanie, minigolf, odkryty basen, klimatyzacja, odkryty basen (czynny przez cały rok), indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, zaplecze do sportów wodnych na miejscu, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bufet z potrawami dla dzieci, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, basen z widokiem, brodzik, owoce, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, miski dla pupila, leżaki lub krzesełka plażowe, meble ogrodowe, płotek wokół basenu, miejsce na piknik, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, piesze wycieczki, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości