Shivalik Guest House / Hotel

182202 Doda, Shivalik Guest House Doda

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Shivalik Guest House / Hotel oferuje zakwaterowanie w miejscowości Doda. Oferta obiektu obejmuje wspólną kuchnię oraz taras. Goście mogą podziwiać widok na góry. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i kapciami, a w wybranych opcjach zakwaterowania zapewniono kuchnię z lodówką. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżammu, znajduje się 157 km od obiektu Shivalik Guest House / Hotel.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zaplecze bankietowe / konferencyjne, taras, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, WiFi, klimatyzacja, wspólna kuchnia, płatne WiFi, bilety transportu publicznego, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt