Marigold At Nest
500032 Gachibowli, Plot No.69 7 71, Beside Dominos, Vinayak Nagar, Gachibowli, Hyderabad, Telangana 500032
500032 Gachibowli, Plot No.69 7 71, Beside Dominos, Vinayak Nagar, Gachibowli, Hyderabad, Telangana 500032
Obiekt Marigold At Nest położony jest w dzielnicy Gachibowli w miejscowości Gachibowli i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach z telewizorem z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. W prywatnej łazience zapewniono prysznic i bezpłatny zestaw kosmetyków. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Indian School of Business – 2,6 km, Fort Golkonda – 11 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Hajdarabad, znajduje się 31 km od obiektu Marigold At Nest.
Dzieci
Pobyt dzieci nie jest możliwy.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólny salon / sala TV, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości