Hotel Golden Heights Gokarna
581326 Gokarna, Survey No, 842 And 843, Om Beach Rd, Melinkeri, Gokarna, Karnataka 581326
581326 Gokarna, Survey No, 842 And 843, Om Beach Rd, Melinkeri, Gokarna, Karnataka 581326
Obiekt Hotel Golden Heights Gokarna, usytuowany w miejscowości Gokarna, oferuje taras, bezpłatny prywatny parking oraz bar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Główna plaża Gokarna – 2,2 km. W niektórych opcjach zakwaterowania zapewniono balkon z widokiem na góry. We wszystkich opcjach zakwaterowania w obiekcie znajduje się prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Z niektórych opcji zakwaterowania roztacza się również widok na miasto. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono szafę i współdzieloną łazienkę. Dostępna przez całą dobę obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim, hindi i kannada, chętnie udzieli niezbędnych porad. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dabolim, znajduje się 134 km od obiektu Hotel Golden Heights Gokarna. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Hotel Golden Heights Gokarna o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Sprzedaż jedzenia i napojów w tym obiekcie może być ograniczona lub niedostępna ze względu na koronawirusa (COVID-19). Z powodu koronawirusa (COVID-19) spa i siłownia są niedostępne. Goście poniżej 18. roku życia mogą zameldować się wyłącznie z rodzicem lub oficjalnym opiekunem.
Połączenie z Internetem nie jest dostępne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 10 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dzieci od lat 11 do lat 17 płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, bar, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, winda, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, ogrzewanie, faks / ksero, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, parking dla osób niepełnosprawnych, wino / szampan, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, plaża, transfer, puby, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości