Hotel Laxmi Inn

**

241403 Haridwar, Upper Rd, Opp. Vrindavan Dharamshala, Uttarakhand 249401 Near Mansa Devi Ropeway,

Udogodnienia

Ważne

on-line

4.7

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

2-gwiazdkowy obiekt Hotel Laxmi Inn znajduje się w miejscowości Haridwar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Świątynia Mansa Devi – 2 km, Dworzec kolejowy w Haridwarze – 1,5 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Schody ghat Har Ki Pauri ( 1,4 km), Schody ghat Triveni ( 23 km), Rishikesh Railway Station ( 24 km). Prywatny parking dostępny jest za dodatkową opłatą. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono szafę. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, służy pomocą przez całą dobę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Ram Jhula – 26 km, Patanjali International Yoga Foundation – 27 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dehradun, znajduje się 33 km od obiektu Hotel Laxmi Inn. Goście mogą skorzystać z bezpłatnego transferu lotniskowego.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, usługa prasowania, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer lotniskowy (bezpłatny), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, prywatny parking, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości