Hotel Raj - Near Railway Station ' A Unit Of Raj Guest House'
249401 Haridwar, Jassa Ram Road
249401 Haridwar, Jassa Ram Road
Obiekt HOTEL RAJ - Near Railway Station ' A unit of RAJ GUEST HOUSE' usytuowany jest w miejscowości Haridwar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Schody ghat Triveni – 25 km, Rishikesh Railway Station – 25 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Mansa Devi ( 2,2 km), Schody ghat Har Ki Pauri ( 1,2 km), Dworzec kolejowy w Haridwarze (niecały kilometr). Oferta pensjonatu B&B obejmuje taras, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem. W każdym pokoju znajduje się prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a w wybranych pokojach zapewniono kuchnię. Pokoje wyposażone są w szafę. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Ram Jhula – 27 km, Patanjali International Yoga Foundation – 29 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dehradun, znajduje się 34 km od obiektu HOTEL RAJ - Near Railway Station ' A unit of RAJ GUEST HOUSE'. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.
W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
parking, całodobowa recepcja, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, pokoje dźwiękoszczelne, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, transfer (dodatkowa opłata), prasa do spodni, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, transfer, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt