Hotel Siya Ram By Wb Inn

249411 Haridwar, Shantikunj Road Near Shantikunj Bhupatwala , Kalan, Gate No 4 , Haridwar, India.

Udogodnienia

Ważne

on-line

1.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Siya Ram By WB Inn usytuowany jest w miejscowości Haridwar. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Schody ghat Triveni – 18 km, Rishikesh Railway Station – 19 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Świątynia Mansa Devi ( 8,1 km), Schody ghat Har Ki Pauri ( 6,7 km), Dworzec kolejowy w Haridwarze ( 7,4 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w przechowaniu bagażu. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Most Ram Jhula – 21 km, Patanjali International Yoga Foundation – 22 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dehradun, znajduje się 29 km od obiektu Hotel Siya Ram By WB Inn.

Udogodnienia

parking, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, przechowalnia bagażu, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking przy ulicy, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, dostęp za pomocą karty, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości