Best Mist
685515 Idukki, Pushpagiri M.k. Padi
685515 Idukki, Pushpagiri M.k. Padi
Obiekt Best Mist położony jest w miejscowości Idukki w regionie Kerala i oferuje taras oraz widok na góry. Oferta kwatery prywatnej obejmuje bezpłatny prywatny parking, całodobową recepcję oraz bezpłatne WiFi. W kwaterze prywatnej zapewniono ręczniki i pościel. Codziennie serwowane jest śniadanie azjatyckie, wegetariańskie lub halal. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników trekkingu. Na terenie obiektu Best Mist dostępny jest również ogród. Najbliższe lotnisko, Międzynarodowe lotnisko Koczin, znajduje się 100 km od obiektu Best Mist.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Best Mist o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)
Wi-Fi jest dostępne w pokojach i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta są akceptowane. Bez dodatkowych opłat.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Osoby wiek bez znaczenia płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, zwierzęta domowe są akceptowane, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, piesze wycieczki, sprzęt do grillowania, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, taras słoneczny, zamykane szafki, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, meble ogrodowe, piesze wycieczki, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt