Oyo Flagship 77872 Prime Hari

***

201301 Indirapuram, Near Mercedes Showroom, Sector 15, Chilla, Dadri, Gautam Buddha Nagar, Uttar Pradesh, 2013010, India, Noida

Udogodnienia

Ważne

on-line

3.0

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

3-gwiazdkowy obiekt OYO Flagship 77872 Prime hari znajduje się w miejscowości Indirapuram. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Kompleks świątyń Swaminarayan Akshardham – 9 km, Narodowe Muzeum Gandhiego – 12 km. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak wspólna kuchnia, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i centrum biznesowe. Personel służy także pomocą w organizacji wycieczek. Każdy pokój w obiekcie wyposażono w klimatyzację i telewizor. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Centrum wystawowe Pragati Maidan – 12 km, Stadion krykietowy Feroz Shah Kotla Ground – 13 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Nowe Delhi Indira Gandhi, znajduje się 33 km od obiektu OYO Flagship 77872 Prime hari. Goście mogą skorzystać z płatnego transferu lotniskowego.

W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.

Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta są akceptowane. Mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku. Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju. Łóżeczka dziecięce nie są dostępne. Dodatkowe łóżka nie są dostępne.

Udogodnienia

zwierzęta domowe są akceptowane, obsługa pokoju, transfer lotniskowy, centrum biznesowe, pralnia, udogodnienia dla niepełnosprawnych, dostęp do Internetu, winda, biuro informacji turystycznej, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, transfer, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu