Hotel Pragatti

144001 Jalandhar, Civil Lines Opp Company Bagh Jalandhar Jaladhar

Udogodnienia

Ważne

on-line

5.5

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Pragatti, usytuowany w miejscowości Dźalandhar, oferuje bar oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Stacja kolejowa Jalandhar – 1,4 km. Oferta obiektu obejmuje bankomat oraz restaurację. Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. Personel służy także pomocą w wymianie walut. W każdej opcji zakwaterowania znajduje się prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdym pokoju w obiekcie zapewniono klimatyzację i telewizor z płaskim ekranem. Codziennie rano w obiekcie serwowane jest śniadanie azjatyckie. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Adampur, znajduje się 21 km od obiektu Hotel Pragatti.

Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, bar, całodobowa recepcja, transfer lotniskowy, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, usługa prasowania, bezpłatny parking, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, wymiana walut, biuro informacji turystycznej, przechowalnia bagażu, klimatyzacja, bankomat na terenie obiektu, usługi konsjerża, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, prasa do spodni, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, transfer z lotniska, całodobowa ochrona, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości