Oyo Flagship 80674 Hotel Golden Arrow
530045 Jalāripeta, 9-69, Near Govt, High School, Pedda Rushikonda, Beach Road
530045 Jalāripeta, 9-69, Near Govt, High School, Pedda Rushikonda, Beach Road
Obiekt OYO Flagship 80674 Hotel Golden Arrow usytuowany jest w miejscowości Jalāripeta i oferuje zakwaterowanie w klimatyzowanych pokojach. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Rushikonda – 1,2 km. W okolicy znajdują się ciekawe miejsca takie jak: Indira Gandhi Zoological Park ( 7,9 km), Kailasagiri Train Station ( 11 km), Kailasa Giri ( 11 km). Dla Gości zapewniono takie udogodnienia, jak obsługa pokoju i całodobowa recepcja. We wszystkich pokojach w obiekcie zapewniono prywatną łazienkę z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków, a także bezpłatne WiFi. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Submarine Museum – 13 km, Daspalla Hills – 15 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Visakhapatnam, znajduje się 21 km od obiektu OYO Flagship 80674 Hotel Golden Arrow.
W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne.
Wi-Fi jest dostępne w całym obiekcie i jest bezpłatne.
Parking nie jest dostępny.
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 6 lat płacą bezpłatnie, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Dorośli płacą Rs. 500 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka.
Łóżeczka dziecięce nie są dostępne.
Dodatkowe łóżka nie są dostępne.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
obsługa pokoju, całodobowa recepcja, dostęp do Internetu, winda, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, klimatyzacja, codzienne sprzątanie, WiFi dostępne w całym obiekcie, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Aplikacja mobilna pozwalająca zamówić obsługę pokoju, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu