Blue Bird Resort
744211 Jālebar, Vijay Nagar Beach No.5
744211 Jālebar, Vijay Nagar Beach No.5
Obiekt Blue Bird Resort, usytuowany w miejscowości Wyspa Havelock, oferuje ogród oraz bezpłatny prywatny parking. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Vijay Nagar Beach – kilka kroków od obiektu. Do dyspozycji Gości przygotowano takie udogodnienia, jak restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja oraz bezpłatne WiFi. W każdym pokoju zapewniono balkon z widokiem na ogród. Każdą opcję zakwaterowania w obiekcie wyposażono w klimatyzację, telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych oraz sejf. Do dyspozycji Gości jest też część wypoczynkowa oraz prywatna łazienka z prysznicem, bezpłatnym zestawem kosmetyków i suszarką do włosów. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono pościel i ręczniki. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub kontynentalne. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Plaża Kalapathar Beach – 400 m, Plaża Govind Nagar Beach – 2,2 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Vir Savarkar (Port Blair), znajduje się 62 km od obiektu Blue Bird Resort.
Prosimy o wcześniejsze poinformowanie obiektu Blue Bird Resort o planowanej godzinie przyjazdu. Aby to zrobić, możesz wpisać treść prośby w miejscu na życzenia specjalne lub skontaktować się bezpośrednio z obiektem, korzystając z danych kontaktowych widniejących w potwierdzeniu rezerwacji. W momencie zameldowania wymagane jest okazanie ważnego dowodu tożsamości ze zdjęciem oraz karty kredytowej. Życzenia specjalne zostaną zrealizowane w zależności od dostępności, a ich realizacja może podlegać dodatkowej opłacie. Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W odpowiedzi na koronawirusa (COVID-19) ten obiekt zapewnia obecnie dodatkowe środki bezpieczeństwa i środki sanitarne. Z powodu koronawirusa (COVID-19) noszenie maseczki jest obowiązkowe we wszystkich pomieszczeniach ogólnodostępnych.
Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (nie jest konieczna rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Akceptowane są dzieci w każdym wieku.
Dzieci do 17 lat płacą Rs. 1 000 za osobę za noc, korzystając z łóżka znajdującego się w pokoju.
Nie dodano żadnych łóżeczek dziecięcych.
Nie dodano żadnych dodatkowych łóżek.
Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.
parking, restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, ogród, pokoje dla niepalących, wędkowanie, pralnia, pralnia chemiczna, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, nurkowanie, nurkowanie z rurką, przechowalnia bagażu, Wi-Fi, pokoje dla alergików, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, bar przekąskowy, transfer (bezpłatny), zaplecze do sportów wodnych na miejscu, tylko dla dorosłych, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking w garażu, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, wycieczki rowerowe, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości