Hotel Samrat, Jhansi
284001 Jhansi, Shivpuri - Jhansi Road Civil Line
284001 Jhansi, Shivpuri - Jhansi Road Civil Line
3-gwiazdkowy obiekt Hotel Samrat, Jhansi położony jest w miejscowości Jhansi. Oferta obiektu obejmuje obsługę pokoju oraz restaurację. Odległość ważnych miejsc od hotelu: Dworzec kolejowy Jhansi – 2,2 km. W każdej opcji zakwaterowania w obiekcie zapewniono biurko, telewizor z płaskim ekranem i prywatną łazienkę. Codziennie serwowane jest śniadanie azjatyckie, wegetariańskie lub halal. Obsługa recepcji, która mówi w języku angielskim i hindi, dostępna jest przez całą dobę. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Gwalior, znajduje się 109 km od obiektu Hotel Samrat, Jhansi.
restauracja, obsługa pokoju, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, winda, klimatyzacja, bar przekąskowy, owoce, całodobowa ochrona, dostęp za pomocą kluczy, system alarmowy, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości