Hotel Raj Palace

333001 Jhunjhunūn, Raj Complex Road

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt Hotel Raj Palace położony jest w miejscowości Jhunjhunūn w regionie Rajasthan i oferuje taras oraz widok na miasto. Oferta apartamentu obejmuje bezpłatny prywatny parking, wspólny salon oraz bezpłatne WiFi. W apartamencie znajduje się telewizor z płaskim ekranem z dostępem do kanałów satelitarnych. Obiekt zapewnia pościel i ręczniki za dodatkową opłatą. Na miejscu serwowane jest śniadanie w formie bufetu, à la carte lub wegetariańskie. Pracownicy całodobowej recepcji, którzy mówią w języku angielskim i hindi, zawsze chętnie służą pomocą. Obiekt Hotel Raj Palace oferuje wypożyczalnię samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Dżajpur, znajduje się 187 km od obiektu Hotel Raj Palace.

Wi-Fi jest dostępne w pomieszczeniach ogólnodostępnych i jest bezpłatne.
Bezpłatny parking prywatny jest dostępny na miejscu (konieczna jest rezerwacja).
Zwierzęta nie są akceptowane.
Dzieci nie są akceptowane. Dorośli płacą Rs. 300 za osobę za noc, korzystając z dostępnego dodatkowego łóżka. Łóżeczka dziecięce nie są dostępne. Jakiekolwiek dodatkowe łóżka oraz łóżeczka dla dzieci dostępne są jedynie na życzenie i muszą zostać potwierdzone przez obiekt. Dodatkowe opłaty nie zostaną automatycznie doliczone do całkowitego kosztu rezerwacji i muszą zostać uregulowane bezpośrednio w obiekcie.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, pokoje dla niepalących, centrum biznesowe, pralnia, pralnia chemiczna, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, usługa prasowania, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, winda, usługa parkingowego, pokoje dźwiękoszczelne, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, ogrzewanie, faks / ksero, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, klimatyzacja, część przeznaczona dla palących, zespół animatorów, transfer (dodatkowa opłata), specjalne potrawy dietetyczne (na życzenie), wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, posiłki dla dzieci, parking dla osób niepełnosprawnych, owoce, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, transfer, piesze wycieczki, happy hour, całodobowa ochrona, czujnik dymu, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości