The Tirthan Eagle Nest

175123 Jibhi, 11/33 Village Bhiyar

Udogodnienia

Ważne

on-line

9.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt The Tirthan eagle nest położony jest w miejscowości Jibhi i oferuje ogród, wspólny salon, taras, a także widok na góry. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z prysznicem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Na miejscu serwowane jest śniadanie kontynentalne lub wegetariańskie. Na miejscu działa wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Bhuntar, znajduje się 49 km od obiektu The Tirthan eagle nest.

Depozyt na poczet zniszczeń w wysokości INR 1000 jest wymagany po przyjeździe. Będzie to płatność gotówkowa. Zapłacona kwota powinna zostać zwrócona przy wymeldowaniu. Całość depozytu zostanie zwrócona w gotówce po sprawdzeniu stanu obiektu. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, zwierzęta domowe są akceptowane, ogród, taras, transfer lotniskowy, wędkowanie, pralnia, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, sejf, pokoje dźwiękoszczelne, piesze wycieczki, obiady na wynos, wypożyczalnia samochodów, przechowalnia bagażu, WiFi, bezpłatne WiFi, całkowity zakaz palenia, część przeznaczona dla palących, taras słoneczny, wspólna kuchnia, wspólny salon / sala TV, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, WiFi dostępne w całym obiekcie, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, kawiarnia na miejscu, meble ogrodowe, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, Ekrany lub inne przegrody odgradzające personel od gości zainstalowano w odpowiednich miejscach, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości