Heijo's Homestay

793150 Jowai, Loompyrdi Iongpiah

Udogodnienia

Ważne

on-line

8.9

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt HeiJo's Homestay położony jest w miejscowości Jowai i oferuje różne opcje zakwaterowania, w których zapewniono część wypoczynkową oraz kuchnię. Obiekt zapewnia bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Na terenie obiektu dostępny jest też prywatny parking. Do dyspozycji Gości jest w pełni wyposażona prywatna łazienka z bidetem i bezpłatnym zestawem kosmetyków. Każdego ranka serwowane jest śniadanie kontynentalne, azjatyckie i wegetariańskie. Okolica cieszy się popularnością wśród miłośników jazdy na rowerze. Na terenie obiektu HeiJo's Homestay dostępny jest również ogród. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Shillong, znajduje się 68 km od obiektu HeiJo's Homestay.

W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)

Udogodnienia

parking, ogród, pokoje dla niepalących, pokoje rodzinne, śniadanie w pokoju, dostęp do Internetu, jazda na rowerze, ogrzewanie, Wi-Fi, bezpłatne Wi-Fi, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, parking dla osób niepełnosprawnych, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, piesze wycieczki, wycieczki rowerowe, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, muzyka na żywo, dostęp za pomocą kluczy, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Posiłki mogą być dostarczone do miejsca zakwaterowania gości, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Możliwe wystawienie faktury, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, Pojemniki na śniadanie na wynos, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, Maseczki dla gości