Click Hotel Junagadh

**

362001 Junagadm , Next To Railway Station, Junagadm

Udogodnienia

Ważne

on-line

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

W hotelu
Spróbuj lokalnej kuchni i zrelaksuj się w restauracji. Czy chcesz być zawsze online? Dostępne Wi-Fi. Jeśli podróżujesz samochodem, to możesz zaparkować w strefie parkowania. Goście mogą też korzystać z takich usług jak: lekarz.
Fanów sportu ucieszy centrum fitnessu i siłownia. Tu skorzystasz z atrakcji wodnych, bo na terenie obiektu znajduje się basen i basen odkryty. W hotelu można zrealizować spotkanie biznesowe, zebranie zarządu, a nawet rozmowę o pracę, ponieważ znajduje się tu centrum biznesowe. Biuro organizacji wycieczek hotel pomoże Ci w zarezerwowaniu wycieczki.
Jeśli chcesz, aby Twoja podróż była jeszcze wygodniejsza, zarezerwuj dla siebie usługę transferu. Dostępność: w obiekcie znajduje się winda/dźwig. Dla gości hotel dostępne są również inne usługi, na przykład, pralnia, pralnia chemiczna, prasowanie, prasa, wypożyczalnia samochodów, sejf i concierge. Pracownicy hotel mówią w następujących językach: angielski.

Wyposażenie pokoju
W pokoju znajdziesz prysznic, telewizor, szlafrok i kapcie. Należy pamiętać, że wymienione udogodnienia mogą nie być dostępne we wszystkich pokojach.

Informacje dodatkowe

Wyżywienie
Informacja o posiłkach uwzględnionych w cenie jest podana w stawce za pokój.

Informacje dodatkowe
Please inform Click Hotel, Junagadh in advance of your expected arrival time. You can use the Special Requests box when booking, or contact the property directly with the contact details provided in your confirmation. Guests are required to show a photo identification and credit card upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply. In response to Coronavirus (COVID-19), additional safety and sanitation measures are in effect at this property. Food & beverage services at this property may be limited or unavailable due to Coronavirus (COVID-19). Due to Coronavirus (COVID-19), this property is taking steps to help protect the safety of guests and staff. Certain services and amenities may be reduced or unavailable as a result. In accordance with government guidelines to minimise transmission of the Coronavirus (COVID-19), this property may request additional documentation from guests to validate identity, travel itinerary and other relevant information, during dates where such guidelines exist. Spa and gym facilities at this property are unavailable due to Coronavirus (COVID-19). At check-in, all guests must present a valid proof of identification and of on-going travel. As per the government policy it is mandatory to produce a valid photo ID with address mentioned (of all the guest members who will be staying in the Hotel) at the time of check-in. For Resident Indian: Drivers License, Voters ID Aadhar card or Passport. For Foreign Nationals or Non-Resident Indians with Foreign Passport: Passport & VISA is mandatory. The hotel holds the right to reject a guaranteed check-in incase a valid ID of all guest members are not produced. - The hotel reserves the right to reject check in without refund in case valid ID proof of all guest members are not produced. - Guest visitors are not allowed to Guest Rooms and room floors - The standard check-in time is 12:00 PM and the standard check-out time is 10:00 AM. Early check-in or late check-out is subjected to availability and may be chargeable by the hotel. Any early check-in or late check-out request must be directed and reconfirmed with hotel directly. - The Hotel does not entertain any kind of alcoholic beverages. - Please note that couples are required to produce a marriage certificate or any valid proof of marriage at the time of check-in. Please note that for bookings made last minute (48 hours prior to the stay), additional benefits include: - Breakfast - One way airport transfer - 2 bottles of packaged drinking water - Flat 50% off on BAR with a 15% Discount on F&B - Laundry. - Wifi This offer is valid till March 10, 2017