Marza Inn

***

673121 Kalpatta, Near Tp Tiles, Gudalai, Kalpetta 673121, Wayanad

Udogodnienia

Ważne

on-line

6.8

Informacje o hotelu

Zakwaterowanie

Obiekt MARZA INN, usytuowany w miejscowości Kalpatta, oferuje ogród, bezpłatny prywatny parking oraz taras. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Jezioro Pookode – 14 km. Oferta obiektu obejmuje usługę konsjerża. Na miejscu znajduje się również restauracja. Obiekt zapewnia całodobową recepcję, transfer lotniskowy, obsługę pokoju oraz bezpłatne WiFi we wszystkich pomieszczeniach. Każdy pokój wyposażono w biurko i telewizor z płaskim ekranem, a wybrane opcje zakwaterowania mają balkon. 3-gwiazdkowy obiekt MARZA INN oferuje kryty basen. W obiekcie Goście mogą grać w rzutki. Na miejscu działa także wypożyczalnia rowerów i wypożyczalnia samochodów. Odległość ważnych miejsc od obiektu: Karlad Lake – 16 km, Punkt widokowy Lakkidi – 18 km. Najbliższe lotnisko, Lotnisko Calicut, znajduje się 88 km od obiektu MARZA INN.

Udogodnienia

parking, restauracja, obsługa pokoju, zaplecze bankietowe / konferencyjne, całodobowa recepcja, ogród, taras, pokoje dla niepalących, transfer lotniskowy, pokoje rodzinne, pokój gier, bezpłatny parking, dostęp do Internetu, rzutki, sprzęt do grillowania, wypożyczalnia samochodów, biuro informacji turystycznej, faks / ksero, Wi-Fi, kryty basen, bezpłatne Wi-Fi, klimatyzacja, kryty basen (czynny przez cały rok), usługi konsjerża, transfer (dodatkowa opłata), transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), codzienne sprzątanie, parking na miejscu, prywatny parking, Wi-Fi dostępne w całym obiekcie, gry planszowe / puzzle, sala zabaw, plac zabaw, bilety transportu publicznego, transfer z lotniska, transfer na lotnisko, meble ogrodowe, miejsce na ognisko, basen dla dzieci, basen, transfer, wycieczka lub spacer po miejscowych zabytkach, lekcje gotowania, muzyka na żywo, monitoring w pomieszczeniach ogólnodostępnych, monitoring wokół obiektu, gaśnice, basen, Wynajem rowerów, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Możliwe wystawienie faktury, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, Dostęp do personelu medycznego, Maseczki dla gości